به آتش کشیدن پرچم ایران توسط یک کویتی سلفی - رهبرم سید علی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                           رهبرم سید علی


به گزارش «شیعه نیوز»، یک کویتی به مدت سه هفته در انتظار محاکمه به جرم به آتش کشیدن پرچم ایران زندانیست . این فرد در تظاهراتی که در اعتراض به مطالب یک ایرانی شیعه بر شبکه اجتماعی توئیتر اقدام به آتش زدن پرچم ایران کرده است.
 
به آتش کشیدن پرچم ایران توسط یک کویتی
تندروهای سلفی کویتی مدعی هستند که یک شخص ایرانی در توئیتر مطالبی حاوی توهین به پیامبراکرم (صلی الله علیه و آله وسلم) و عائشه و صحابه منتشر کرده است.
یک منبع قضایی اعلام کرده است که «نهار الهاجری» روز پنجشنبه بازداشت و پس از بازجویی به زندان مرکزی منتقل شده است. وپس از سه هفته به اتهامات وی در دادگاه رسیدگی میشود.
حکومت کویت روز پنجشنبه تظاهرات فعالین سلفی کویتی را که در طی آن پرچم ایران به آتش کشیده شد محکوم کرده این کار را عمل غیر مسؤولانه توصیف کرده است.
 
وزارت خارجه کویت اعلام کرد که آتش کشیدن پرچم ایران "خروج بر قانون و عرف و اهانتی بزرگ به روابط ویژه ایست که دو کشور همسایه ایران و کویت را به هم پیوند زده است"

گفتنی است این تظاهرات بعد از دستگیری نویسنده ای شیعی که در توئیتر اقدام به نشر مطالبی کرده بود که سلفی ها آن را اهانت به پیامبر و عائشه و صحابه میدانند صورت گرفت. برخی از علمای سنی و نمایندگان مجلس سنی کویت خواستار اعدام نویسنده این مطالب شده اند.






نوشته شده در تاریخ سه شنبه 91 فروردین 15 توسط محمد
طبقه بندی: اخبار


با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید