با تشکیل اجلاس 1+5 در ترکیه موافقت نکنید - رهبرم سید علی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                           رهبرم سید علی


یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به برخی اقدامات کشور ترکیه از دبیر شورای عالی امنیت ملی خواست با برگزاری اجلاس 1+5 موافقت نکند.

اجلاس 1+5 در ترکیه

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محمد کرمی‌راد امروز (سه‌شنبه) در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس با اشاره به نام‌گذاری سال جاری به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه‌ی ایرانی، گفت: امید است تمامی مسئولان و دست‌اندرکاران این رهنمود و سیاست راهبردی را سرلوحه‌ کار خود قرار داده و در راستای جهاد اقتصادی کشور را به بهترین شکل به سمت خودکفایی کامل در تمامی ابعاد مورد نیاز سوق دهند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که واقعیت تلخ این است که امروز ترکیه دنباله‌روی سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی شده است، خاطرنشان کرد:‌برگزاری اجلاس صهیونیستی دشمنان سوریه با نام غیرواقعی دوستان سوریه و سخنرانی اردوغان نخست وزیر ترکیه در آن اجلاس نشان داد که ترکیه خاموش در برابر جنایاتی که در کشور بحرین و کشتار مردم بی‌دفاع این کشور صورت می‌گیرد، ترکیه،‌ اسلامی نیست.

کرمی‌راد افزود: بنابراین از دبیر شورای عالی امنیت ملی تقاضا می‌شود به هیچ وجه با تشکیل برگزاری اجلاس 1+5 در کشور ترکیه موافقت نکند.

وی با اشاره به انتخابات مجلس نهم اظهار کرد:‌ این حضور پرشور مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان داخلی و خارجی وابسته به قدرت‌های استکباری بود.






نوشته شده در تاریخ سه شنبه 91 فروردین 15 توسط محمد
طبقه بندی: اخبار


با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید