بیانیه اصحاب رسانه در تقدیر از حضور مردم در انتخابات مجلس نهم - رهبرم سید علی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                           رهبرم سید علی


به گزارش موج قانون به نقل از پایگاه خبری مجلس نهم، پس از حماسه تاریخی 12 اسفند جمعی از اصحاب رسانه با صدور بیانیه ای از مردم با بصیرت ایران اسلامی تشکر کردند. متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم»

تقویم پر رمز و راز انقلاب اسلامی ایران باز به نقطه ای درخشان رسید؛ آنجا که مردمش در میعادگاه 12 اسفند، حماسه ای از جنس بدر و خیبر آفریدند و با اشارت مولا و مقتدای خویش، هر چه دشمن و بدخواه و کینه‌توز را رسواتر و حقیرتر کردند. بگذار بوقهای تبلیغی و شیپورچی های وابسته به سیا و موساد و ام آی سیکس هر چه می خواهند بگویند و هر چه می خواهند به خورد افکار عمومی بدهند، بگذار پرزیدنت روسیاه کاخ سفید ترسش را پشت نعره‌ها مخفی کند، بگذار نتانیاهو و پرز بچه‌کش، خود را دوست مردم ضداسرائیل ایران بدانند. بگذار شیوخ عرب با الجزیره و العربیه، تا می‌توانند برای اربابان غربی خود خوش رقصی کنند، بگذار…

اما ایرانی جماعت، مرد عرصه های سخت است؛ هر چه صحنه سخت تر، سیلی سخت تر و هرچه تحریم شدیدتر، تحقیر بیشتر. 12 اسفند، یک روز نبود که با طلوع خورشید آغاز شود و با غروبش پایان یابد، 12 اسفند ریشه در بهمن 57 دارد، در سوم خرداد، در سوم تیر، در 22 خرداد. و تو خود خوب میدانی که این روز را پایانی نیست و این خورشید را غروبی نخواهد بود.

اصحاب رسانه، روزنامه نگاران، خبرنگاران و همه آنهایی که قلمشان را بر اکتاف بصیرتشان حمل می کنند، در مقابل این رشادت و استواری ناب سر تعظیم گذاشته و خود را بیش از بیش در پیروی از گفتمان نورانی و مقدس انقلاب اسلامی و مکتب امام(ره) آماده و مهیا می دانند و ضمن تشکر و سپاسگذاری از خروش عاشقانه ملت در حماسه 12 اسفند، از همه هنرمندان، اندیشمندان، دانشجویان و … می خواهد، به پاس قدردانی و همچنین تعمیق و ماندگاری جلوه های نورانی این حماسه عزتمندانه ، به تولید محتوا در قالب شعر، مقاله، پوستر، متن ادبی، کلیپ، عکس و… و انتشار آن در فضای مجازی بپردازند.

امید است با این حرکت، در خیل پیروزشدگان عرصه بدر و خیبر قرار گیریم.

والسلام






نوشته شده در تاریخ شنبه 90 اسفند 13 توسط محمد
طبقه بندی: رهبرم سید علی


با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید