اردیبهشت 91 - رهبرم سید علی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                           رهبرم سید علی


حل مشکلات دشوار با خواندن زیارت عاشورا

آقاى ... مى نویسد دوبار با مشکلات دشوارى مواجه شدم که با خواندن زیارت عاشورا همه مشکلاتم حل شد.
اولین توسل :
با سه مشکل مهم رو به رو شدم ، و به شدت از آنها متأ ثر شدم .
1 براى خرید منزل دویست هزار تومان مقروض بودم و در طى نه سال قادر به اداى قرض نبودم .
2 با مشکل سخت دیگرى مواجه شدم که قادر به گفتن آن نیستم .
3 از لحاظ رزق و روزى در مضیقه بودم .
این مشکلات به من بسیار فشار مى آوردند و براى حل آنها از همه چیز نا امید شدم ، به حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام متوسّل شدن و به ذهنم خطور کرد که زیارت عاشورا به مدت چهل روز بخوانم ، و ثوابش را به حضرت نرجس خاتون اهدا کنم ، و با شفاعت این خاتون نزد فرزندش امام زمان همه این مشکلات حل شود.
توسل را به این ترتیب آغاز کردم :
هر روز بعد از نماز صبح زیارت امین اللّه را به قصد زیارت حضرت امیرالمؤ منین علیه السلام مى خواندم و سپس زیارت عاشورا را با صد بار لعن و صد بار سلام مى خواندم و سجده زیارت را به جاى مى آوردم ، و دو رکعت نماز زیارت را مى خواندم پس از آن دعاى معروف به دعاى علقمه را مى خواندم ، در روز بیست و هشتم و به طریقه اى شگفت مشکل دوم من حل شد.
در روز سى و هشتم یکى از دوستانم که به قرض منزلم آگاه بود آمد و حالم را پرسید، سپس مبلغ دویست هزار تومان به من داد و گفت : این مبلغ براى قرض منزل توست .
بعد از چهل روز وضع اقتصادى من نیز بهتر شد، و پس از آن با مشکل اقتصادى مواجه نشدم .
دومین توسّل :


ادامه مطلب




نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 91 اردیبهشت 6 توسط محمد



در فضیلت تربت سیدالشهداء همین بس که در روایت آمده که : خاک کربلا از چهار فرسخ تا چهار فرسخ از خاک بهشت است و در روز قیامت ضمیمه بهشت خواهد شد)).
شاهد این روایت هم قضیه اى است که بین یکى از منجمین غربى و یک عالم شیعى اتفاق افتاده که منجم مزبور ادعا مى کرده که هر کس هر چه سؤ ال کند او جواب مى دهد؛ عالم شیعى ، قطعه اى از تربت سیدالشهدا را در داخل دست خود مى گیرد و مى گوید: این چیست ؟ منجم مزبور پس از لحظاتى تأ مل رنگ چهره اش متغیر مى شود و مى گوید: من مى دانم داخل دستت چیست آن قسمتى از خاک بهشت است اما متحیّرم از اینکه چگونه در دست تو قرار گرفته ! و بعد از اینکه مى فهمد تربت فرزند پیامبر اسلام است مسلمان مى شود.
قضیه دیگرى که من خود از نزدیک شاهد آن بودم این است که : حدود 20 سال پیش در روستاى ما به نام ((روستاى دستجرد قاقزان )) از توابع استان قزوین که رودخانه نسبتاً بزرگى از دروازه روستا مى گذرد و در ایام بارندگى از آنجا سیل جارى مى شود، روزى سیل مهیب و زیادى آمد، جورى که مردم همه به وحشت افتادند و هر لحظه هم مقدار و شدّت سیل بیشتر و وحتشتناک تر کى شد و عنقریب بود که سیل وارد کوچه ها و خانه ها گردد و تلفات و خسارات سنگینى را به بار آورد. در این هنگام به ذهن فرد یا افرادى خطور کرد که اگر مقدارى تربت سیدالشهدا بریزند سیل فروکش مى کند، همین کار را کردند به فاصله خیلى کم سیل مقدارى فروکش کرد و هر لحظه کمتر و کمتر شد تا جایى که دیگر خطر رفع شد و مردم از اضطراب و وحشت و نگرانى بیرون آمدند.

فضیلت تربت سیّدالشّهداء علیه السلام

بنابراین ، کسانى که تربت به همراه دارند حالا چه براى تبرّک و چه براى نماز - باید احترام آن را نگه دارند. حتى کسانى که به زیارت کربلا و عتبات عالیات مشرّف مى شوند (ان شاء اللّه خداوند به همه آرزومندان قسمت کند) باید احترام آنجا را نگه دارند و بدانند که در زمین بهشت دارند قدم بر مى دارند.
از مقدس اردبیلى نقل شده که وقتى به کربلا مشرّف مى شد به دستشوییهاى آنجا نمى رفت بلکه به نوعى از انواع در بیرون چهارفرسخى تخلّى مى کرد.
با اینکه خوردن خاک حرام است اما خوردن مقدار کمى از تربت امام حسین علیه السلام نه تنها حرام نیست بلکه سفارش به خوردنش شده و دواى هر دردى است ، چنانچه امام صادق علیه السلام فرموده :
((ما مریضهایمان را با تربت شفا مى دهیم )).
البته اگر ما از تربت استفاده کردیم و دردمان دوا نشد به تربت بى اعتقاد نشویم ؛ چون امام صادق علیه السلام فرموده :
((وقتى تربت را از کربلا مى برند جن خودشان را به تربت مى مالند و اثر آن را مى برند لذا فرموده وقتى تربت را مى برید زیاد نام خدا را بر آن بخوانید تا سالم بماند)) و تربت سالم محال است اثر نکند
.
منبع: http://www.h-alnabi.com/






نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 91 اردیبهشت 6 توسط محمد
طبقه بندی: امام حسین (ع)



آن روز که پهلوی تو از کینه شکست / دل های مُحبّان تو در سینه شکست

تصویر تو را دِل علی آینه بود / اندوه تو سنگی شد و آیینه شکست

آن روز که پهلوی تو از کینه شکست

لعن الله قاتلیک یا فاطمه الزهرا سلام الله علیها






نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 91 اردیبهشت 6 توسط محمد
طبقه بندی: حضرت زهرا س



روزنامه‌های ترکیه فاش کردند که روی کارآمدن اردوغان و حزبش در ترکیه با هماهنگی و رضایت آمریکا و رژیم صهیونیستی و درراستای منافع استعماری جدید انجام گرفته است.

به گزارش گروه بین‌الملل مشرق ، با ادامه انتشار برخی اسناد و اطلاعات در زمینه نقش رجب طیب اردوغان، نخست‌وزیر ترکیه به عنوان وکیل سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه گزارش‌های خبری جدید از روزنامه های ترکیه حکایت از وابستگی وی و حزبش به لابی‌های صهیونیستی و سیاست های آمریکا برای ایجادنقشه خاورمیانه جدید در منطقه دارد که امکان تسلط بر آن آسان شود.

روزنامه ترک‌زبان آیدی‌لینک در این زمینه تأکید کرد که اردوغان در جریان سفر به واشنگتن در سال 2004 میلادی جایزه شجاعت را از کمیته روابط آمریکایی و یهودی دریافت کرد. این کمیته ارتباطات خوبی با مرکز جینسا دارد که پل ارتباطی میان وزارت جنگ آمریکا و اسرائیل محسوب می‌شود.

بر اساس این گزارش‌ها حزب عدالت وتوسعه که در سال 2002 میلادی در ترکیه روی کار آمد، با استقبال صهیونیست‌ها و دولت آمریکا مواجه شد، چون آمریکا می‌دانست که اردوغان و حزبش بخشی از پروژه های استعماری جدید این کشور در منطقه است.

جایزه یهودی "شجاعت" که علاوه براردوغان در ترکیه به عبدالله گل و "چویک بیر" نیز اعطا شده است، از جوایزی است که تنها به کسانی تعلق می گیرد که کمک ارزنده‌ای را به اسرائیل کرده باشند ونقش مهمی در حفظ منافع صهیونیست‌ها در جهان داشته باشند.


ادامه مطلب




نوشته شده در تاریخ سه شنبه 91 اردیبهشت 5 توسط محمد



نیویورک تایمز درمورد فتوای رهبری درمورد حرام بودن تولید سلاح اتمی می نویسد: "شیعیان قرنهاست که به عنوان یک اقلیت مظلوم یاد گرفته‌اند تا برای زنده ماندن هویت دینی خود را پنهان سازند و بنابراین برای محافظت از جامعه شیعی، دروغ گفتن آنها مسبوق به سابقه است."

به گزارش مشرق، کمپین آنلاین "سازمان سیاست خارجی عادلانه"، روزنامه نیویورک تایمز را وادار می‌سازد تا در خصوص ادعاهای واهی نسبت به فتوای اتمی رهبر ایران تجدید نظر کند.

 

 

درخواست آنلاین سازمان سیاست خارجی عادلانه(Just Foreign Policy    )- سازمانی" مستقل و بی‌طرف که ماموریت خود را اصلاح سیاست خارجی آمریکا اعلام می‌دارد- خوانندگان را تشویق می‌کند تا در کمپین آنلاینی شرکت نمایند که روزنامه نیویورک تایمز را وادار می‌سازد تا تحقیق کند چرا در این روزنامه تحت عنوان تحلیل خبری درباره اسلام ،ادعاهای مشکوک و بی‌پایه‌واساس منتشر کرده است."

این گروه مخالفت خود را با مسائلی اعلان می‌دارد که در مقاله "جیمز ریسن"(James Risen ) تحت عنوان "در جستجوی درک واقعیت هسته‌ای ایران از لابه‌لای اظهارات آیت‌الله" در 15 آوریل مطرح شده است.

 

 




ادامه مطلب




نوشته شده در تاریخ سه شنبه 91 اردیبهشت 5 توسط محمد




شهید حجت الله رحیمی

فرازی از وصیت نامه شهید حجت الله رحیمی

پرودگارا ! تو خود گفتی هر که عاشق من باشد ،
عاشقش خواهم بود و هر که را عاشق باشم شهیدش میکنم ،

 و خون بهای شهادتش را نیز خود خواهم پرداخت . خدایا ! من عاشق توام ،

پس خون بهــــــــــــــــــــــــایم را که شهــــــــــــــــــــــــــــــــــادت است به من پرداخت کن

 
  حجت الله رحیمی متولد 1368/12/24در شهر باغملک دیده به جهان گشود و در سن 9 سالگی به عضویت پایگاه مقاومت بسیج سیدالشهدا باغملک درآمد وی از سال 1380در سطح مساجد وهیئت های شهرستان مداحی می کرد ودر سال 1385 هیئت خانگی نورالائمه را با هدف گسترش فرهنگ معنوی اهل بیت عصمت و طهارت راه اندازی نمود همزمان با راه اندازی این هیئت استقبال کننده از کاروان های راهیان نور چند سالی است که در منطقه جنوب فعالیت داشته است وی دانشجوی رشته کامپیوتر بوده ودر سال 1390به عنوان فرمانده پایگاه بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد اسلامی باغملک منصوب گردید.

شهید حجت الله رحیمی در حالیکه تنها 7 روز تا تولد 22 سالگی اش باقی مانده بود درساعت 10صبح مورخه 390/12/18درشهرستان خرمشهر منطقه شلمچه دعوت حق را لبیک گفت وبه فوز عظیم شهادت نائل آمد.

نحوه شهادت:

شهادت شهید حجت الله رحیمی از زبان یکی دیگر از همسفرانش

شهید حجت اله یکی از کسانی بود که اتوبوس هارو چک می کرد، در جلوی درب خروجی پادگان دژ در حال دویدن بود که پاهاش گیر میکنه و در جلوی یکی از اتوبوس ها به زمین میخوره، راننده هم که تازه به حرکت افتاده بوده اونو نمیبینه، شهید حجت اله هم هرچی سعی میکنه از زیر اتوبوس فرار کنه نمیتونه و لاستیکهای اتوبوس با اون همه وزن از روی بدن ضعیف و ظریفش رد میشه، با فریاد بچه های ستاد شهید صیاد شیرازی راننده فکر میکنه الآن روی کسی هست برای همین اشتباها دنده عقب میگیره و دوباره به روی پیکر شهید حجت اله میاد و همینطور وایمیسه، راننده میاد پایین و وقتی با این صحنه مواجه میشه شکه میشه و به سرعت سوار اتوبوس میشه و اتوبوس رو از روی پیکر شهید برمیداره. که دیگه کار از کار گذشته بود............

وصیت نامه شهید حجت الله رحیمی:


ادامه مطلب




نوشته شده در تاریخ سه شنبه 91 اردیبهشت 5 توسط محمد



دعا

سوره ی مبارکه ی نمل

 

 

 

غرض سوره، بشارت و انذار است و شاهد بر این امر، آیات ابتدا و انتهای سوره و داستانهای انبیاء عظام الهی چون موسی، داود، سلیمان و صالح و لوط-علی نبینا و آله و علیه السلام-  است. در ادامه، بخشی از اصول معارف همچون وحدانیت خداوند تعالی در ربوبیت و معاد ذکر می‌شود.1 در دل داستانها، خداوند تعالی نمونه هایی از سنت جاریه خود را در جامعه انسانی بیان می‌کند از نظر هدایت و ارائه طریق سعادت در زندگی و اکرام کسانی که هدایت یافتند و برگزیدن آنها و سیر دادن آنها به بالاترین درجات انسانی . در طرف دیگر عذاب کردن کسانی که از یاد او رویگردان شدند و به عذاب استیصال و عقوبت دردناک دچار گشتند.2

« أَمَّن یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَیَکْشِفُ السُّوءَ »3


ادامه مطلب




نوشته شده در تاریخ سه شنبه 91 اردیبهشت 5 توسط محمد



 دنیا طلب
بسم الله الرحمن الرحیم
در مورد دنیا طلبی و ریاست طلبی  روایات و احادیث فراوانی داریم که بر ما تاکید شده تا از ان دوری کنیم .چقدر خوبه که گاها بنشینیم و به اعمال خودمون فکر کنیم خصوصا ما که اسممون رو شیعه گذاشتیم و خودمون رو رهرو راه معصومین می دونیم به این فکر کنیم که کجا و یا کدام یک از معصومین ما در فکر دنیا طلبی و ریاست طلبی بودن که ما هم باشیم!!!؟ کدام یک از این عزیزان به دنبال شهرت طلبی بودن؟به این فکر کردیم که دنیا خواهی و شهرت طلبی منشا خیلی از گناهانه؟گناهانی نظیر غیبت کردن و افترا و تهمت زدن و... یک منشا شون همین دنیا طلبی و شهرت طلبی هستش.آثار این گناهان رو هم که میدونیم!! نظیر  قساوت قلب و دوری از خدا و از یاد بردن آخرت و دوری از انصاف و....خوب حالا منی که دارای این قساوت قلبم و یا اصلا بفکر آخرت نیسستم میتونم بازم ادعای شیعه بودن بکنم؟میتونم خودم رو رهرو معصومین بدونم؟ خدای تعالی می فرماید :    تِلْکَ الدّارُ الاخِرَة نَجْعَلُها لِلَّذِینَ لا یُریدُونَ فِی الارْضِ عُلُوّا وَلا فَسادا وَالْعاقِبَةُ لِلْمُتَّقِین     این سرای آخرت را برای کسانی قرار می دهیم که در روی زمین اراده برتری جویی (سرکشی) و فساد ندارد و عاقبت (نیک) از آن متقین است .قصص 83     که به بیان بعضی از علماء ، آیه به صراحت ما را از دنیا پرستی و ریاست طلبی بر حذر می دارد .    حضرت امیر المؤمنین علی (علیه السلام) می فرمایند :    مَا ذِئْبَانِ ضَارِیَانِ فِی غَنَمٍ قَدْ غَابَ عَنْهَا رِعَاؤُهَا بِأَضَرَّ فِی دِینِ الْمُسْلِمِ مِنْ حُبِّ الرِّئَاسَه .    ضرری که از ناحیه ریاست طلبی متوجه دین انسان می شود از ضرری که دو گرگ درنده به گلّه گوسفند بدون چوپان می زنند بیشتر است .بحار الانوار ج70 ص154
مگر نه اینکه عمر بن سعد شخصی مسلمان و نماز خوان بود ولی برای بدست حکومت ری که معاویه در قبال به شهادت رساندن امام حسین و یارانش وعده داده بود تسلیم ریاست طلبی و دنیا خواهی شد و شیطان اینچنین بر او مسلط شد و وسوسه کرد  که با  کشتن امام حسین (ع) در جهان اخرت به جهنم میروی ولی این جهان اخرت حرف نسیه هستش ولی حکومت ری نقد بحساب می اید و تو نقد رو بچسب!!! بعد اینکه به حکومت رسیدی درهای توبه خداوند بروی انسان باز است و از به شهادت رساندن امام حسین (ع) توبه میکنی و خدا قبول میکند!!!! اینچنین شد که سعد تسلیم دنیا خواهی و شهرت طلبی شد .خدایا لحظه لحظه بر عذاب او و یاران ملعونش بیفزا و سلام خالصانه ما را به حضرت سید الشهدا و یاران با وفایش واصل فرما . آمین

 دنیا طلبی

امام صادق علیه السلام به نقل از پیامیر اکرم صلی الله علیه و اله :
    مَلْعُونٌ مَنْ تَرَأَّسَ مَلْعُونٌ مَنْ هَمَّ بِهَا مَلْعُونٌ کُلُّ مَنْ حَدَّثَ بِهَا نَفْسَهُ
    ملعون است کسی که ریاست طلبی کند و کسی که به ریاست همّت گمارد و کسی که در فکر آن باشد .
بحار الانوار ج70 ص151

    عَنْ رَسُولِ اللَّهِ صلی الله علیه وآله فِی خَبَرِ الْمِعْرَاجِ قَال : قَالَ اللَّهُ تَبَارَکَ وَتَعَالَی یَا أَحْمَدُ لَوْ صَلَّی الْعَبْدُ صَلَاةَ أَهْلِ السَّمَاءِ وَالْأَرْضِ وَیَصُومُ صِیَامَ أَهْلِ السَّمَاءِ وَالْأَرْضِ وَیَطْوِی عَنِ الطَّعَامِ مِثْلَ الْمَلَائِکَةِ وَلَبِسَ لِبَاسَ الْعَابِدِینَ ثُمَّ أَرَی فِی قَلْبِهِ مِنْ حُبِّ الدُّنْیَا ذَرَّةً أَوْ سُمْعَتِهَا أَوْ رِئَاسَتِهَا أَوْ صِیتِهَا أَوْ زِینَتِهَا لَا یُجَاوِرُنِی فِی دَارِی وَلَأَنْزِعَنَّ مِنْ قَلْبِهِ مَحَبَّتِی وَلَأُظْلِمَنَّ قَلْبَهُ حَتَّی یَنْسَانِی وَلَا أُذِیقُهُ حَلَاوَةَ مَحَبَّتِی .
    در حدیث معراج آمده است : که اگر بنده نماز و روزه اهل آسمان ها و زمین را بجای آورد و هم چون ملائکه از طعام روی گرداند ، و به کمترین حد لباس قناعت کند ، ولی در دلش ذره ای از محبت دنیا و یا نام آوری و ریاست آن و مشـهور شدن ، و یا زینتهای آن باشد ، در سرای من همسایه من نخواهد بود ، و محبت خود را از قلب او بر گیرم و قلبش را تاریک گردانم ، بگونه ای که مرا فراموش گرداند و حلاوت معرفتم را به او نچشانم .
مستدرک ج12 ص36
ان شاالله که ما از از آن دسته نباشیم که بفکر شهرت و دنیا طلی می روند.
خدایا از هوای نفس و شهرت طلبی و دنیا طلبی و همچنین از وسوسه شیطان رجیم به تو پناه می اورم .خداوندا به ما کمک کن تا بتوانیم از شیعیان واقعی  باشیم/آمین






نوشته شده در تاریخ سه شنبه 91 اردیبهشت 5 توسط محمد
طبقه بندی: دل نوشته



شهادت

تو
گردان شایعه شد.
ـ نماز نمی خونه!
گفتن:
«تو که رفیق اونی، بهش تذکر بده!»
باور نکردم و گفتم:
«لابد می خواد ریا نشه، پنهانی می خونه.»
وقتی دو نفری توی سنگر کمین جزیره ی مجنون، بیست و چهار ساعت نگهبان شدیم
با چشم خودم دیدم که نماز نمی خواند! توی سنگر کمین، در کمینش بودم تا سر حرف را باز کنم.
ـ تو که برای خدا می جنگی، حیف نیست نماز نخونی...
لبخندی و گفت:
«یادم می دی نماز خوندن رو!»
ـ بلد نیستی!؟
ـ نه، تا حالا نخوندم!
همان وقت داخل سنگر کمین، زیر آتش خمپاره ی شصت دشمن، تا جایی که خستگی
اجازه داد، نماز خواندن را یادش دادم. 
توی تاریک روشنای صبح، اولین نمازش را با من خواند. دو نفر نگهبان بعد با قایق پارویی که آمدند و جای ما را گرفتند. سوار قایق شدیم تا برگردیم. پارو زدیم و هور را شکافتیم. هنوز مسافتی دور نشده بودیم که خمپاره شصت توی آب هور خورد و پارو از دستش افتاد. آرام که کف قایق خواباندمش، لبخند کم رنگی زد. با انگشت روی سینه اش صلیب کشید و چشمش به آسمان یکی شد....
به نقل از وبلاگ دست نوشته های یک دانشجوی بسیجی





نوشته شده در تاریخ دوشنبه 91 اردیبهشت 4 توسط محمد
طبقه بندی: شهید و شهادت



پنجم اردیبهشت 1359 یکی از روزهای حساس و سرنوشت ساز و به یادماندنی در تاریخ ایران اسلامی است. در این روز بزرگ یک باردیگر خداوند قهار به یاری ناخدای انقلاب آمد, چرا که خود در قرآن شریفش فرموده: «ان تنصرواالله ینصرکم ویثبت اقدامکم» و وعده او تخلف ناپذیر است.

عملیات نظامی <مافوق سری> آمریکا علیه ایران، در صحرای طبس با کشته شدن 8 نظامی امریکایی و از دست رفتن یک هواپیمای سی 130 و چند هلیکوپتر با شکست رو‌به‌رو و ادامه آن لغو شد. جیمی کارتر، رئیس‌جمهور وقت آمریکا همان روز مسوولیت این عملیات را بر عهده گرفت و گفت که به منظور خارج ساختن گروگان‌ها (کارکنان سفارت) از تهران، برنامه‌ریزی شده بود. قرار بود این نظامیان پس از تجدید سوخت هلیکوپترها در صحرای طبس، خود را به تهران و بازداشتگاه‌های گروگان‌ها برسانند که گرفتار خشم خداوند شدند


حضرت امام خمینی (ره)  پس از تهاجم نظامی آمریکا در طبس  با نگاه تیزبین خود، پیام بسیار مهمی به ملت ایران صادر کرده بودند. «ملت رزمنده ایران دخالت های نظامی آمریکا را شنیدند و عذرهای کارتر را شنیدند، اینجانب که کراراً گفته ام کارتر برای وصول به ریاست جمهوی حاضر است به هر جنایتی دست بزند و دنیا را به آتش بکشد شواهد آن یکی پس از دیگری ظاهر شده و می شود و اشتباه کارتر در آن است که گمان می کند با دست زدن به این مانورهای احمقانه می تواند ملت ایران را که برای آزادی و استقلال خویش و برای اسلام عزیز از هیچ فداکاری روی گردان نیست از راه خودش که راه خدا و انسانیت است منصرف کند، کارتر باز احساس نکرده با چه ملتی روبروست و با چه مکتبی بازی می کند. ملت ما ملت خون و مکتب ما جهاد است . کارتر باید بداند که ملت 35 میلیونی ما با مکتبی بزرگ شده اند که شهادت را سعادت و فخر می دانند و سرو جان را فدای مکتب خود می کنند»

طبس

این مانور احمقانه به امر خدای قادر شکست خورد  از جنبه تاریخی واقعه حمله نظامیان آمریکا و شکست آنان به وسیله شن های بیابان تفتیده طبس، همانند واقعه حمل پیل سواران ابرهه به خانه کعبه و منهدم شدن آن توسط سنگ ریزه های فروریخته از منقار مرغان ابابیل می باشد.

طبس

شکست آمریکاییان در طبس توسط نیروهای غیبی الهی به گونه ای واضح و آشکار بود که حتی هارولد براون- وزیر دفاع آمریکا- وقتی در برابر این سؤال که چگونه این فاجعه بزرگ به وقوع پیوست او در حالی که به شدت متحیر بود چنین پاسخ می دهد «آیت ا… خمینی در بالکن محل سکونت خود حضور یافت و با هر حرکت دست او یک هواپیما به زمین افتاد.»






نوشته شده در تاریخ دوشنبه 91 اردیبهشت 4 توسط محمد


با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید