اسفند 90 - رهبرم سید علی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                           رهبرم سید علی


به گزارش مأوا : در حالی که به پایان مهلت  تبلیغات نمایندگان نهمین مجلس شورای اسلامی نزدیک می شویم , سکوت برخی مسئولین در برابر تبلیغات غیر قانونی کاندیداها معنا دار است.زیرا طبق قانون تصویب شده استفاده از عکس امام (ره)و رهبری (حفظه الله) در تبلیغات نمایندیگان مجاز نمیباشد.که متاسفانه این قانون از سوی نمایندگان محترم نادیده گرفته شده است و تأسف بار تر از آن اینکه این تبلیغات اکثرا دور انداخته می شود و یا در رفت و آمد در معابر زیر دست و پای قرار داده می شوند و این بسیار ناراحت کننده و دشوار است که عکس حضرت آقا و امام (ره) که روی سر مان جا دارد این چنین مورد اهانت قرار بگیرد !!!!!  این درد رو باید به چه کسی گفت؟؟؟؟ گوش شنوایی هست ؟؟؟؟ !!!

رهبرم سید علی

سخنی با آقایان نماینده :

آقای نماینده ای که هدفت پیروی از دستورات امام خامنه ای (مدظله العالی است ء آیا استفاده از عکس امام و رهبری در تبلیغاتت بی حرمتی به این بزرگواران نیست؟؟؟؟ چگونه می خواهی پاسخگو باشی؟؟؟؟

آقای نما ینده ای که در جبهه های دفاع مقدس حضور داشته ای , آیا میدانی هدف شهدا  جانبازان و رزمندگانمان چه بوده است؟؟؟ دفاع از آرمان های مقدس انقلاب امام خمینی (ره) …… شهیدی که عکس امام را روی قلبش نگه میداشت و می گفت حاضرم تیر به قلبم بخورد اما حتی بی احترامی به عکس امام  نشود و تو حالا راحت از آن برای تبلیغاتت استفاده میکنی ….
منبع:http://maeva.ir/archives/2721






نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 90 اسفند 10 توسط محمد
طبقه بندی: رهبرم سید علی



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری، روزنامه عکاظ نوشت کعبه مشرفه روز چهارشنبه شاهد ظاهر شدن ماه در یک خط واحد با کعبه مشرفه می شود که این پدیده فلکی به عمود شدن معروف است.

ماجد ابوزاهره رئیس انجمن نجوم عربستان اعلام کرد: ماه روز چهارشنبه در افق مکه مکرمه در ساعت 12 و 11 ظهر به وقت محلی ظاهر خواهد شد و به حرکت خود ادامه می دهد تا به نقطه عمود برسد و در ساعت 26 و 18 دقیقه به طور کامل بر فراز کعبه مشرفه و عمود با آن قرار خواهد گرفت.

رهبرم سید علی



این پدیده پیش از اذان مغرب به وقت مسجدالحرام در روز چهارشنبه رخ خواهد داد و ماه با کعبه مشرفه عمود خواهد شد و به نسبت 46 درصد نورانی خواهد بود و زاویه میان ماه و خورشید 85 درجه خواهد بود و ماه در مسافت 402 هزار و 282 کیلومتری کعبه مشرفه قرار می گیرد.

انجمن نجوم عربستان خواستار  توجه همه علاقه مندان برای پیگیری این پدیده کم نظیر در مکه مکرمه شده است، زیرا عمود شدن در زمان مشخص رخ خواهد داد که بر دقیق بودن محاسبات نجومی تاکید می کند.

 






نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 90 اسفند 10 توسط محمد
طبقه بندی: رهبرم سید علی



به گزارش سیر نیوز - حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز /چهارشنبه/ در دیدار هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم و خانواده های معظم شهیدان و ایثارگران، حساسیت انتخابات روز جمعه را بیشتر از انتخابات دوره های قبل دانستند و با اشاره به اهمیت بسیار زیاد حضور گسترده مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تأکید کردند: به لطف الهی، ملت ایران در انتخابات روز جمعه، سیلی سخت تری از 22 بهمن ، به چهره استکبار خواهد زد و عزم و اراده مستحکم خود را به رخ دشمن خواهد کشید تا جبهه استکبار بداند که در مقابل این ملت، کاری از پیش نخواهد برد.

 رهبر معظم انقلاب


ادامه مطلب




نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 90 اسفند 10 توسط محمد



حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار اقشار مختلف مردم تصریح کردند: ملت ایران روز جمعه یک سیلی سخت تر به استکبار خواهد زد.

هبر فرزانه انقلاب

 

 

به گزارش خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، حضرت آیت الله خامنه ای صبح امروز و در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دیدار جمعی از قشرهای مختلف مردم اظهار داشتند: میلیون ها رسانه را به کار انداختند، گاهی گفتند مردم شرکت نمی کنند، گاهی گفتند تحریم می کنیم، گاهی گفتند تقلب می کنید؛ برای اینکه مردم نیایند پای صندوق های رای.
 
ایشان در ادامه تصریح کردند: ملت ایران روز جمعه یک سیلی سخت تر به استکبار خواهد زد.
 
رهبر معظم انقلاب در بخش دیگری از بیانات شان فرمودند: در انتخابات قبلی ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا مشارکت حدود 30 درصد و یا یک مقدار کمتر و بیشتر بوده است؛ این کجا و حضور مردم ایران کجا.
 
مشروح بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی متعاقبا ارسال خواهد شد.





نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 90 اسفند 10 توسط محمد
طبقه بندی: رهبرم سید علی



رهبر معظم انقلاب
مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل در توصیه ای به نامزدهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: کاندیداها اثبات خود را در نفی دیگران ندانند و بر نقاط مثبت خود تاکید کنند. 
علی اکبر ولایتی گفت :‌ نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی اجازه دهند مردم به درستی انتخاب کنند تا همه شاهد مجلسی منسجم باشند.
ولایتی همچنین تصریح کرد:امیدواریم آنهایی که در انتخابات به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می کنند موجب تشکیل مجلسی منسجم، حامی نظام و مدافع تمامیت ارضی و استقلال و عظمت کشور شوند.

منبع:فرهنگ آشتی آنلاین






نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 90 اسفند 10 توسط محمد
طبقه بندی: رهبرم سید علی



رهبر معظم انقلاب اریبهشت سال 1376 و در دیدار روحانیان، با تاکید بر اهمیت انتخابات ریاست جمهوری هفتم، علما و روحانیون را از بی تفاوتی نسبت به "انتخاب مردم" بر حذر داشتند و خطاب به آنان تصریح کردند: مردم به شما اعتماد دارند. مردم به علما اعتماد دارند و حرف و تشخیص آنان را، تشخیص قابل احتجاجِ عنداللَّه مى‌دانند.

 رهبر معظم انقلاب اسلامی

 

به گزارش مهر قاینات به نقل از جهان، رهبر معظم انقلاب اریبهشت سال 1376 و در دیدار روحانیان، با تاکید بر اهمیت انتخابات ریاست جمهوری هفتم، علما و روحانیون را از بی تفاوتی نسبت به "انتخاب مردم" بر حذر داشتند و خطاب به آنان تصریح کردند: مردم به شما اعتماد دارند. مردم به علما اعتماد دارند و حرف و تشخیص آنان را، تشخیص قابل احتجاجِ عنداللَّه مى‌دانند. این، خیلى مهمّ است. لذا باید مردم را در انتخابِ درست کمک کنید. مبادا کسى از روحانیون احساس کند که در این مسائل، وظیفه و تکلیفى ندارد و بگوید مردم خودشان بروند هر کارى که مى‌خواهند، بکنند! البته راجع به همه روحانیون نمى‌خواهیم بگوییم. کسان خاصّى هستند که به طور استثنایى از این موضوع خارجند؛ اما شما علما مى‌توانید به مردم کمک کنید. مردم هم در این قضایا، بیش از همه به علما اعتماد مى‌کنند؛ حتّى کسانى که ممکن است سرو کارى هم با علما نداشته باشند. بالاخره انسان براى امور زندگى خودش، به شخصِ امین اتّکا مى‌کند. اگر کسى خودش هم حتّى خیلى امانت نداشته باشد، اما براى حفظ پول و مال خود، به شخص امین مراجعه مى‌کند. مردم، علما را امین خودشان مى‌دانند. اگر در این زمینه، علما به مردم کمک کنند، این مرجع قابل قبولى براى آنان است.

ادامه مطلب




نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 90 اسفند 10 توسط محمد



استاد شهریار در هفدهم مرداد 1366 در سن 82 سالگی شعر زیر را خطاب به حضرت آیت الله خامنه ای - رییس جمهور وقت و امام جمعه تهران - سروده است
رهبر معظم انقلاب


ادامه مطلب




نوشته شده در تاریخ سه شنبه 90 اسفند 9 توسط محمد



دست‌نوشته‌ی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر حاشیه کتاب «نورالدین پسر ایران»

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای

«بسم الله الرحمن الرحیم
این نیز یکی از زیباترین نقاشیهای صفحه‌ی پُرکار و اعجاز گونه‌ی هشت سال دفاع مقدس است. هم راوی و هم نویسنده حقاً در هنرمندی، سنگ تمام گذاشته‌اند. آمیختگی این خاطرات به طنز و شیرین‌زبانی که از قریحه‌ی ذاتی راوی برخاسته و با هنرمندی و نازک‌اندیشیِ نویسنده، به خوبی و پختگی در متن جا گرفته است، و نیز صراحت و جرأت راوی در بیان گوشه‌هائی که عادتاً در بیان خاطره‌ها نگفته میماند، از ویژگیهای برجسته‌ی این کتاب است. تنها نقصی که به نظر رسید نپرداختن به نقش فداکارانه‌ی همسری است که تلخی‌ها و دشواریهای زندگی با رزمنده‌ئی یکدنده و مجروح و شلوغ را به جان خریده و داوطلبانه همراهی دشوار و البته پر اَجر با او را پذیرفته است.
ساعات خوش و با صفائی را در مقاطع پیش از خواب با این کتاب گذراندم والحمدلله
90/10/20»

«نورالدین پسر ایران» کتاب خاطرات سید نورالدین عافی است؛ پسری شانزده ساله از اهالی روستای خنجان در حوالی تبریز در آذربایجان شرقی که حضور دفاع مقدس را در گردان‌های خط‌‌شکن لشکر 31 عاشورا به عنوان نیروی آزاد، غواص و فرمانده دسته و در جبهه‌های مختلف تجربه کرده و بارها مجروح شده است. نورالدین نزدیک به هشتاد ماه از دوران جنگ تحمیلی را علیرغم جراحات سنگین و شهادت برادر کوچک‌ترش سید صادق در برابر چشمانش در جبهه ماند و در عملیات‌های متعددی حضور داشت و جانباز هفتاد درصد دفاع مقدس است.






نوشته شده در تاریخ سه شنبه 90 اسفند 9 توسط محمد
طبقه بندی: رهبرم سید علی



حجت الاسلام و المسلمین صدیقی با اشاره به فضایل والای آیت ا... العظمی بهجت تصریح کرد: از قبل از انقلاب هم آقا و آقای بهجت ارادتی به هم داشتند که در این اطلاعیه بعد از وفاتشان هم با کلمه ارادت مطرح کرده بودند و از آن طرف هم مورد علاقه آیت‌ا... بهجت بودند. بعد از رهبری ایشان هم من آن چه از خلوت آن‌ها یادم هست این بوده که آقای بهجت حامی انقلاب و شخص رهبر عزیزمان بودند.

وی در گفتگو با "شبکه ایران" خاطر نشان کرد: یکی از دوستان نزدیک که مثل من به حضور آقای بهجت رفت و آمد داشتند نقل کردند که در یک جلسه دو سه نفری که خدمت آیت‌ا... العظمی آقای بهجت بودیم یک کسی انتقاد گونه‌ای را خواستند به رهبری بازگو کنند.

 

آقای بهجت با یک نگاه تندی به ایشان فرمودند شما بهتر از ایشان سراغ دارید؟ من که بهتر از ایشان سراغ ندارم.

 


ادامه مطلب




نوشته شده در تاریخ سه شنبه 90 اسفند 9 توسط محمد



در مراسم تجلیل از نخبگان بسیجی کشور بازوبند پهلوانی ایران توسط حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به بازوی آرش مردانی بسته شد.

امام خامنه ای
رهبر انقلاب





نوشته شده در تاریخ سه شنبه 90 اسفند 9 توسط محمد
طبقه بندی: رهبرم سید علی


با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید