گفته های آیت الله بهجت درباره امام خامنه ای - رهبرم سید علی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                           رهبرم سید علی


حجت الاسلام و المسلمین صدیقی با اشاره به فضایل والای آیت ا... العظمی بهجت تصریح کرد: از قبل از انقلاب هم آقا و آقای بهجت ارادتی به هم داشتند که در این اطلاعیه بعد از وفاتشان هم با کلمه ارادت مطرح کرده بودند و از آن طرف هم مورد علاقه آیت‌ا... بهجت بودند. بعد از رهبری ایشان هم من آن چه از خلوت آن‌ها یادم هست این بوده که آقای بهجت حامی انقلاب و شخص رهبر عزیزمان بودند.

وی در گفتگو با "شبکه ایران" خاطر نشان کرد: یکی از دوستان نزدیک که مثل من به حضور آقای بهجت رفت و آمد داشتند نقل کردند که در یک جلسه دو سه نفری که خدمت آیت‌ا... العظمی آقای بهجت بودیم یک کسی انتقاد گونه‌ای را خواستند به رهبری بازگو کنند.

 

آقای بهجت با یک نگاه تندی به ایشان فرمودند شما بهتر از ایشان سراغ دارید؟ من که بهتر از ایشان سراغ ندارم.

 

حجت الاسلام صدیقی در ادامه افزود: ایشان به مقام معظم رهبری پیغام می‌دادند و توصیه و دعا می‌کردند. تا آن جایی که من رفت و آمد‌های آقای بهجت را در مدت مدیدی زیر نظر داشتم ایشان بیش ترین وقت را برای آقا و آقازاده‌هایشان می‌گذاشت.اعضای دفتر مقام معظم رهبری و فرزندان مقام معظم رهبری، محضر آقای بهجت برایشان پاتوق بود. آقای بهجت نسبت به دیگران خیلی سخت وقت می‌دادند چون وقت خالی نداشتند... ولی هر وقت پسرهای آقا می‌آمدند یا وقتی بعضی از دفتری‌هایشان می‌آمدند من می‌دیدم که آقا خیلی با روی باز پذیرا بودند خیلی گرم بودند با این بیت.

 

 

 

 

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی در پاسخ به این سوال که‌" نقل می‌شود که وقتی خطری مقام‌معظم رهبری را تهدید می‌کرد ایشان رهبری را از آن مطلع می‌کردند و خیلی دعا می‌کردند و رهبری را به دعاهایی توصیه می‌کردند. آیا این صحت دارد؟ " گفت: بله! این صحیح است. آقای بهجت مسیرشان و عادتشان این بود که دخالت در امور مدیریت کشور نمی‌کردند. این‌ خودش تقویت مدیریت کشور و رهبری بود ولی دلسوزیشان را داشتند، دعایشان را داشتند و در خلوت‌ها آنچه لازمه خیر‌خواهی بود، نسبت به آقایان می‌فرمودند.

 

 

 

منبع: هفته نامه پرتو سخن به نقل از شبکه ایران

 

 






نوشته شده در تاریخ سه شنبه 90 اسفند 9 توسط محمد
طبقه بندی: رهبرم سید علی


با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید