آیت الله طبرسی: 12 فروردین روز بلوغ سیاسی ملت ایران است - رهبرم سید علی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                           رهبرم سید علی


آیت الله طبرسی

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی، دوازدهم فروردین را روز تحقق آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) و لحظه شکفتگی بلوغ فکری و سیاسی ملت مسلمان و انقلابی ایران در سایه سار اسلام ناب محمدی و روز تحقق وعده حق‌تعالی دانست.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در نماز عبادی و سیاسی جمعه مرکز استان، تحقق واقعی رهنمودهای نوروزی مقام معظم رهبری را یک وظیفه مهم دانست و گفت: همه باید برای رفع دغدغه های معظم له در این خصوص گام بردارند.

امام جمعه ساری، حمایت از تولید ملی را یک مسأله حائز اهمیت ارزیابی کرد و با بیان این که نداشتن تولید ملی مانع از پیشرفت و تعالی کشور در عرصه های مختلف خواهد شد، افزود: مقام معظم رهبری با هوشمندی و درایت خاصی امسال را سال حمایت از تولید ملی نامگذاری کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران، حمایت از تولید ملی را زمینه ساز رفع اشتغال در دانست و تصریح کرد: اگر همه توان مدیران و مسؤولان کشور در جهت حمایت از بخش تولید داخلی به کار گرفته شود به طور حتم در این بخش شاهد جهش های عمده ای خواهیم بود.

آیت الله طبرسی، تقویت تولید داخلی را سبب خنثی شدن کامل تحریم های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و ادامه داد: همه تلاش غرب در حال حاضر در بخش تحریم علیه ایران اسلامی خلاصه شده است که با تحقق عملی شعار امسال شاهد شکست کامل دشمنان در این بخش خواهیم بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مسؤولان نباید به این نامگذاری تنها به عنوان شعار سال نگاه کنند، افزود: مدیران جامعه اسلامی در سال جدید دغدغه های رهبر معظم انقلاب اسلامی در این خصوص را عملیاتی کنند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که مقام معظم رهبری با نامگذاری هر سال، راه پیشرفت و تعالی نظام را ترسیم می کنند، خاطرنشان کرد: مدیران کشور باید با تشکیل کارگروه های تخصصی در جهت تحقق رهمنمودهای معظم له در سال جدید گام بردارند.

آیت الله طبرسی در بخش دیگری از سخنان خود به 12 فروردین روز جمهوری اسلامی اشاره کرد و آن روز را روز تثبیت بلوغ سیاسی ملت ایران دانست و تصریح کرد: مردم ولایت مدار کشورمان در 12 فروردین با رأی قاطع خود همه توطئه های دشمنان نظام را خنثی کردند.

وی، دوازدهم فروردین را روز تحقق آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) و لحظه شکفتگی بلوغ فکری و سیاسی ملت مسلمان و انقلابی ایران در سایه سار اسلام ناب محمدی و روز تحقق وعده حق‌تعالی دانست و خاطرنشان کرد: آن روز تجلی نمایش وحدت ایرانیان و عزم سترگ امام رحل و امت برای پی ریزی شالوده نظامی مبتنی بر آرای مردم و بر اساس آموزه های قرآن کریم و با هدف رستگاری و سعادت انسان بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که بیداری اسلامی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: سقوط دیکتاتورها را کسی پیش بینی نمی‌کرد و اکنون هم آل خلیفه از بحرین و عربستان می‌رود و شیعه نفس راحت می‌کشد.






نوشته شده در تاریخ جمعه 91 فروردین 11 توسط محمد
طبقه بندی: اخبار


با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید