وصیت نامه «شهید ابراهیم بارگاهی» - رهبرم سید علی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                           رهبرم سید علی


بسم الله الرحمن الرحیم

«ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل‌الله امواتاً» اینجانب پاسدار ابراهیم بارگاهی که برای دومین بار عازم جبهه هستم و به سوی شهادت می‌شتابم، چون بار اول که در جبهه بودم و لیاقت و سعادت شهید شدن را نداشتم،‌ این بار می‌روم که خداوند، جان ناقابل ما را قبول نماید و شربت شهادت بنوشم. من می‌خواهم به جایی بروم که رجایی و باهنر و بهشتی و مطهری و طالقانی و نواب‌ صفوی و دیگر شهدای مجلس مثل «کامکاری، نیکبخت، زینبی، بیژنی، ضرغام، امرالله و دیگر شهدا آنجا باشند.

روح و شخصیت شهید آنچنان پاک و وارسته شده است که در بدنش و در خونش و حتی در جامعه‌اش اثر گذاشته است. بدن شهید، یک جسد متروح است، یعنی جسدی است که احکام روح بر آن جاری شده، بدن و جامه‌ شهید از ناحیه‌ روح و اندیشه و حق‌پرستی و پاک باختگی ‌اش کسب شرافت کرده است.

شهید اگر در میدان معرکه، جان به جان آفرین تسلیم می‌کند، بدون غسل و کفن با همان تن خون‌آلود و جامه‌ خون‌آلود دفن می‌شود.

اگرچه دنیا، زیبا و دوست‌ داشتنی است، دنیا آدم را به طرف خودش می‌کشد اما خانه‌ آخرت خیلی از دنیا زیباتر است؛ خیلی از دنیا بالاتر و عالی‌تر است که آخر کار باید گذاشت و رفت؛ پس چرا انسان آن را در راه خدا انفاق نکند. این بدن‌های ما ساخته شده که آخر بمیرد پس چرا در راه خدا با خمپاره قطعه ‌قطعه نشود.

پدر و مادرم و خواهرم و همسرم اگر من بدون خداحافظی از شما به جبهه رفته‌ام، وقت نداشتم خبر بدهم مرا ببخشید و حلالم کنید و بر من گریه نکنید و راهم را ادامه بدهید....

خداوندا! در چشمانم روشنایی و در دینم بصیرت و در قلبم یقین و در علمم اخلاص و در نفسم سلامت و در روزیم وسعت قرار بده و مرا مادامی که باقی هست، شکرگزار خودت قرار بده .....

والسلام

«شهید ابراهیم بارگاهی»

 






نوشته شده در تاریخ شنبه 91 فروردین 12 توسط محمد
طبقه بندی: شهید و شهادت


با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید