شهید «سیدداود علوی» - رهبرم سید علی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                           رهبرم سید علی


سردار «سیدداود علوی» از شهیدان دوران دفاع مقدس است.

  سیدداود علوی در سال 1342 هجری شمسی در شهر سراب متولد شد. وی به دلیل برخورداری از ویژگی‌های خاص،از همان دوران کودکی خانواده‌اش را امیدوار کرد. هیچگاه دامن پاکش را به زنگار گناه و کارهای پست و بی‌مقدار نیالود و تا می‌توانست پاک زندگی کرد.

وی به غیر از عملیات‌های انجام شده در مناطق غرب کشور، در عملیات‌های «بدر، مسلم بن عقیل،صاحب‌الزمان (عج)،والفجر8، و کربلای5» با مسئولیت‌های مختلف شرکت کرد تا اینکه در عملیات «عملیات کربلای5» در شلمچه و اولین روز این عملیات در تاریخ 65/10/19 که معاونت گردان تخریب و فرمانده گروهان غواصان خط شکن لشکر عاشورا را بر عهده داشت و یکی از غواصان خط شکن بسیجی آن عملیات بود به درجه شهادت نائل شد.

** فرازهایی از وصیتنامه شهید بزرگوار

وصیتنامه‌ای که این بار با قلب لبریز از شور عشق و با دستی لرزان می‌نگارم و امیدوارم آخرین وصیتنامه‌ام باشد. سروران عزیز،پیوسته به فکر و ذکر خداوند باشید که«الابذکرالله تطمئن القلوب». کارها و اعمال خود را خالص برای رضای خداوند تبارک و تعالی انجام دهید. دعا و مناجات بسیار کنید که همانا هیچ چیز نزد خدا از دعا و نیایش گرامی‌تر نیست.

زیاد قرآن بخوانید زیرا خداوند دلی که قرآن را دریافته، معذب نمی‌کند. همیشه با وضو باشید و نماز خود را در اول وقت بخوانید چرا که بهترین عمل‌ها نزد خدا نماز به وقت است. ذکر صلوات را بیشتر بگویید و همیشه ورد زبان‌تان باشد که موجب فراخی و وسعت دل و بیمه‌کننده سلامت روح انسان است.

در تزکیه و پاک کردن نفس و قلب خود از تمامی غبارها و زنگارها نهایت جدیت و تلاش را بکنید که این عمل از افضل اعمال و از اهم جهاد و جهاد اکبر است. خود را به زیباترین مکارم اخلاقی بیارائید.






نوشته شده در تاریخ سه شنبه 91 فروردین 15 توسط محمد
طبقه بندی: شهید و شهادت


با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید