استفاده از عکس امام(ره) و رهبری(مدظله العالی) در تبلیغات نمایندگ - رهبرم سید علی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                           رهبرم سید علی


به گزارش مأوا : در حالی که به پایان مهلت  تبلیغات نمایندگان نهمین مجلس شورای اسلامی نزدیک می شویم , سکوت برخی مسئولین در برابر تبلیغات غیر قانونی کاندیداها معنا دار است.زیرا طبق قانون تصویب شده استفاده از عکس امام (ره)و رهبری (حفظه الله) در تبلیغات نمایندیگان مجاز نمیباشد.که متاسفانه این قانون از سوی نمایندگان محترم نادیده گرفته شده است و تأسف بار تر از آن اینکه این تبلیغات اکثرا دور انداخته می شود و یا در رفت و آمد در معابر زیر دست و پای قرار داده می شوند و این بسیار ناراحت کننده و دشوار است که عکس حضرت آقا و امام (ره) که روی سر مان جا دارد این چنین مورد اهانت قرار بگیرد !!!!!  این درد رو باید به چه کسی گفت؟؟؟؟ گوش شنوایی هست ؟؟؟؟ !!!

رهبرم سید علی

سخنی با آقایان نماینده :

آقای نماینده ای که هدفت پیروی از دستورات امام خامنه ای (مدظله العالی است ء آیا استفاده از عکس امام و رهبری در تبلیغاتت بی حرمتی به این بزرگواران نیست؟؟؟؟ چگونه می خواهی پاسخگو باشی؟؟؟؟

آقای نما ینده ای که در جبهه های دفاع مقدس حضور داشته ای , آیا میدانی هدف شهدا  جانبازان و رزمندگانمان چه بوده است؟؟؟ دفاع از آرمان های مقدس انقلاب امام خمینی (ره) …… شهیدی که عکس امام را روی قلبش نگه میداشت و می گفت حاضرم تیر به قلبم بخورد اما حتی بی احترامی به عکس امام  نشود و تو حالا راحت از آن برای تبلیغاتت استفاده میکنی ….
منبع:http://maeva.ir/archives/2721






نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 90 اسفند 10 توسط محمد
طبقه بندی: رهبرم سید علی


با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید