تقدیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی از حضور مردم در انتخابات - رهبرم سید علی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                           رهبرم سید علی



شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران با صدور بیانیه‌ای از حضور حماسی مردم در انتخابات مجلس نهم تشکر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بار دیگر با همه تبلیغات، تحریم‌ها و تهدیدها مردم باایمان و با بصیرت ایران اسلامی نشان دادند که پای آرمان‌های انقلاب و پشتیبانی از ولایت فقیه ایستاده‌اند، لبیک به ندای رهبر انقلاب، مبنی بر مشارکت در انتخابات مشت محکم دیگری بود که این روزها پی در پی بر دهان استکبار و در راس آن آمریکا نواخته می‌شود.

حماسه مردم قهرمان و آزاد کشورمان در این پیچ بزرگ تاریخی بی‌نظیر و مثال‌زدنی و بسیار قابل تحسین بود که موجب انگشت به دهان ماندن استکبار و ایادی رسانه‌ایش گردید و راهی جز زبان گشودن به اعتراف برای آنان باقی نگذاشت.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی ضمن تقدیر و تشکر از حضور کم‌سابقه ملت ایران اسلامی در انتخابات، نکاتی را جهت پاسخ به وفاداری مردم به انقلاب و آرمان‌های به نمایندگان منتخب گوشزد می‌نماید:

1- امروز وضع قوانینی که به ارتقای سطح مادی و معنوی جامعه بینجامد، بیش از پیش باید سرفصل فوریت‌های مجلس قرار گیرد.

2- طرح نظارت بر نمایندگان همان‌طور که مورد تحسین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) قرار گرفت باید ضمن پرداختن به جوانب آن در صدر دستور جلسات مجلس قرار گرفته تا کوچک‌ترین شائبه‌ای مبنی بر سوء استفاده از منصب نمایندگی برای کسب ثروت نامشروع باقی نماند.

3- فرهنگ‌سازی اسلامی بی‌شک با برنامه‌ریزی و کار کارشناسی در یک فرآیند زمان‌بندی شده صورت خواهد گرفت که مبنای آن قوانینی است که حرکت مجموعه دستگاه‌های متولی امر فرهنگ را به حرکتی هماهنگ، چارچوب‌مند و دارای هم‌افزایی تبدیل نماید.

4- برقراری عدالت اجتماعی به دور از سیاسی‌کاری یکی از مولفه‌های اساسی نظام اسلامی است که تولید ثروت و توزیع عادلانه اساس آن است و به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) این دو از ویژگی‌های اقتصاد اسلامی است. بی‌شک وضع قوانین تسهیل کننده این فرآیند باید یکی از محورهای شاخص مجلس نهم برای قانون‌گذاری قرار گیرد.

5- استقلال، خودباروی، عدم وامداری و تکیه بر دانش بومی، عوامل پیشرفت کشور در بیش از سه دهه عمر پربرکت خود بوده، لذا ضروریست تا نمایندگان منتخب این اصول را به ویژه در تصویب قوانین مدنظر داشته باشند.

6- جهاد علمی به عنوان مسیر بازدارنده در مقابله با دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی باید با سرعت هر چه تمام‌تر طی شود و این مستلزم تصویب قوانینی است که به هموار نمودن این راه می‌انجامد و وضع این قوانین نیز همتی جهادی را از نمایندگان منتخب طلب می‌کند.

در پایان خاطرنشان می‌نمائیم که اگر نماینده‌ای لحظه‌ای از دوران نمایندگی خویش را در غیبت، بی‌فکری، اهمال کاری، بی‌دغدغه‌ای و خدای ناکرده سوء استفاده از این منصب بگذراند، خائن به مردم، امام، خون پاک شهدا، کشور و آرمان‌های انقلاب بوده و فردای قیامت باید پاسخ‌گوی همه این‌ها در پیشگاه باری‌تعالی باشد.

انتهای پیام






نوشته شده در تاریخ شنبه 90 اسفند 13 توسط محمد
طبقه بندی: رهبرم سید علی


با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید