شورای اسلامی قم از حضور مردم در انتخابات تقدیر کرد - رهبرم سید علی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                           رهبرم سید علی


به گزارش ایرنا از روابط عمومی شورای اسلامی شهرستان قم، در این بیانیه آمده است: ایران اسلامی طی دوران مختلف به ویژه از 33 سال گذشته تاکنون سلحشوری‌ها و حماسه‌ های فراوانی از ملت شجاع خود به چشم دیده است.

بیانیه ادامه یافته است: حضور دشمن‌ شکن و حماسی مردم مومن و خداجوی استان قم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بار دیگر نقشه ‌های شوم دشمنان را نقش برآب کرد.

دراین بیانیه افزوده شده است: مردم متدین، انقلابی و همیشه در صحنه استان مقدس قم که برای پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی و دفاع از آرمانهای ارزشمند آن، از مال و جان خود گذشته و فرزندان برومند خویش را تقدیم راه خدا کرده ‌اند، همچنان بر سر پیمان خود با پیر فرزانه جماران؛ حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان، همچون کوه محکم و استوار ایستاده‌اند.

در بیانیه آمده است: مردم با اطاعت و فرمانبری از رهبر معظم انقلاب آیت ‌الله خامنه‌ ای در مسیر اعتلای ایران اسلامی و ایستادگی در مقابل دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی‌ کنند و صد البته که هیچ نیروی مادی و بشری را یارای مقابله با روح ایمان و عزم راسخ این ملت همیشه در صحنه نیست.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: مردم متدین و انقلابی ام القرای جهان اسلام "قم" روز گذشته با حضور پرشور و گسترده خود در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، همگام و همراه با ملت شریف ایران اسلامی حماسه ‌ای دیگر آفریدند تا برگ زرینی بر کتاب قطور افتخاراتشان باشد






نوشته شده در تاریخ شنبه 90 اسفند 13 توسط محمد
طبقه بندی: رهبرم سید علی


با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید