مردم ایران تابع مقام معظم رهبری و مراجع تقلید هستند - رهبرم سید علی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                           رهبرم سید علی


خبرگزاری رسا ـ آیت الله علوی گرگانی، با تقدیر از بصیرت و هوشیاری ملت ایران، گفت: خوشبختانه مردم ما تابع و مطیع مقام معظم رهبری و مراجع تقلید هستند.

مقام معظم رهبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی، روز یکشنبه در دیدار شماری جمعی از فرماندهان و کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به آیات و روایاتی به تبیین اهمیت و جایگاه مساله ولایت پرداخت.

وی با بیان اینکه باید مساله ولایت را به درستی برای عموم جامعه تبیین کرد، اظهار داشت: برخی افراد هستند که هنوز آشنایی چندانی با مساله مهم ولایت ندارند از این رو باید آنها را آگاه کرد چرا که رستگاری انسان در سایه شناخت درست ولایت و عمل به تاکیدات این بزرگواران است.

آیت الله علوی گرگانی، با قدردانی از بصیرت و هوشیاری ملت شریف ایران، تاکید کرد: خوشبختانه مردم ما مطیع ولایت فقیه، مقام معظم رهبری و مراجع و بزرگان هستند، مردم ما مردمی نجیب و بسیار خوب هستند و هیچ ملتی مثل این مردم نیستند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به جایگاه برجسته نظام اسلامی، حراست از این نعمت بی نظیر را یک اصل مهم دانست و تاکید کرد: در هر عرصه ای که نیاز باشد باید برای نگهداری از انقلاب حاضر شویم و رسالت خود را به خوبی انجام دهیم.

آیت الله علوی گرگانی از رواج برخی ناهنجاری های اجتماعی در کشور انتقاد و ابراز تاسف کرد و گفت: رواج برخی ناهنجاری ها از جمله بدحجابی تبعات بدی به دنبال دارد و باید مراقب این مساله بود.






نوشته شده در تاریخ یکشنبه 90 اسفند 14 توسط محمد
طبقه بندی: رهبرم سید علی


با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید