9 جمله تاریخی مقام معظم رهبری در سال 90 درباره اقتصاد - رهبرم سید علی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                           رهبرم سید علی


حوزه اقتصادی

1. این سال را "سال جهاد اقتصادی" نامگذاری می کنم و از همه مسئولان انتظار دارم در عرصه‌ی اقتصادی با حرکتِ جهاد گونه کار کنند.

 پیام نوروزى به مناسبت آغاز سال 1390 / "سال جهاد اقتصادی"

2. آنچه که من از مسئولین و از مردم عزیزمان توقع دارم، این است که جای تابلونویسی  شعار جهاد اقتصادی را بشنوند، باور کنند و دنبال کنند.

بیانات در حرم مطهر رضوی در آغاز سال 90

3. جهاد اقتصادى. یک حرکت عظیمى جلوى همت مسئولین کشور هست. هم مردم، هم مسئولین باید دست به دست هم بدهند، امسال این حرکت جهاد اقتصادى را شروع کنند.

4. شعارهاى سال به معناى شروع این جریان است، نه اینکه مخصوص امسال است

بیانات در دیدار هزاران نفر از مردم استان فارس


5. بعضی روى قوه‌ى قضائیه فشار مى‌آورند که  اسامی مفسدین اقتصادی را افشاء کنید. هیچ لزومى ندارد افشاء کردن. در موارد شارع مقدس مشخصاً  خواسته است که مردم مجازات را ببینند، یا مجازات شونده را بشناسند؛ اینها موارد خاصى است، مال همه جا نیست.

بیانات در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضائیه

6. ما واقعاً حق نداریم افراد را به صرف گمان، متهم کنیم، مشهور کنیم؛ واقعاً جایز نیست؛ نه در سایت، نه در روزنامه، نه در تریبونهاى گوناگون. حیثیت افراد را باید حفظ کرد.

7. اگر جرمی جائى ثابت نشده باشد. ما هیچ حجتى نداریم که این را بگوئیم. حتّى جرمى که ثابت شد، اصل نباید بر افشاى آن جرم باشد. مگر آنجائى که خود نفس افشاء کردن، یک مصلحت بزرگى داشته باشد

بیانات در دیدار جمعی از دانشجویان

8. ما در عرصه های گوناگون اقتصادی ، کشاورزی صنعتی و .... پیشرفتهاى خوبى داشتیم. خوب است که مردم اینها را از زبان مسئولان بخشهاى گوناگون غیردولتى بشنوند؛ این، مردم را امیدوار می کند.

9. سیاست استکبارى، زمین زدن ملت ایران و نظام جمهورى اسلامى از راه اقتصاد است. تحریمها گرچه بهانه‌اش مسئله‌ى انرژى هسته‌اى است، اما دروغ می گویند هدف تحریمها، فلج کردن اقتصادى است.
منبع:خبرنامه دانشجویان ایران






نوشته شده در تاریخ دوشنبه 90 اسفند 29 توسط محمد
طبقه بندی: رهبرم سید علی


با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید